Πολιτική επιστροφών, ακύρωση παραγγελίας

  • Επιστροφή προϊόντων φυσικών προσώπων( με απόδειξη λιανικής πώλησης) μη ελαττωματικών.

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και όχι επαγγελματίας (με έκδοση τιμολογίου) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση και μόνο, δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν σε εμάς, εφόσον το προϊόν  δεν είναι ειδική κατασκευή ή παραγγελία σε προμηθευτή μας, και να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Έχετε ενημερώσει εγγράφως με email (sales@trapezomania.gr)  την πρόθεσή σας για επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών και έχετε λάβει απάντηση μας.
  • Το επιστρεφόμενο προϊόν, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση του, χωρίς φθορές γρατζουνιές, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (παλέτα, χαρτοκιβώτιο, δέμα, νάιλον, μεμβράνη συσκευασίας) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις ή τυχόν σημειώσεις/σημάνσεις πάνω στη συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (λοιπών εξαρτημάτων που βρίσκονται εντός, έντυπα οδηγιών, κ.τ.λ.) .
  • Τα προϊόντα που είναι σφραγισμένα πρέπει να επιστρέφονται σφραγισμένα.
  •  Το επιστρεφόμενο προϊόν συνοδεύεται από το  δελτίο αποστολής και την απόδειξη λιανικής πώλησης με το οποίο παραλήφθηκε.
  • Σε περίπτωση αλλαγής η ακύρωση προιόντος με υπαιτιότητα του πελάτη, επιστροφή χρημάτων δεν είναι εφικτή, παρά μόνο αντικατάσταση με προιόν που ήδη υπάρχει στον εκθεσιακό χώρο < τιμή ανάλογη με το προιόν που έγινε η αγορά>
  • Σε περίπτωση που το προιόν αργεί λόγω φόρτου εργασίας στις μεταφορικές, και ο πελάτης δεν το παραλάβει όλα τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή σε κάθε περίπτωση.
  • Τα εποχιακά είδη όπως ομπρέλες, καρεκλάκια θαλάσσης, ξαπλώστρες, δεν επιστρέφονται.

Το κόστος μεταφοράς προϊόντων προς επιστροφή  βαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Eξαιρέσεις:

  • εξαιρούνται  όλα τα προϊόντα που κατασκευάζονται σε ειδική διάσταση, χρώμα, ύψος  κατόπιν επιλογής του πελάτη ή πρόκειται για προϊόντα ελληνικής κατασκευής (γίνεται αναφορά στην περιγραφή του προϊόντος).
  • εξαιρούνται όλα τα προϊόντα που έχουν ανοιχτεί <συσκευασία> και συναρμολογηθεί  κατόπιν εντολής του πελάτη.

Συμβουλή:

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας τα προϊόντα, όπως επίσης την κατάσταση των προϊόντων καθώς και  το είδος  το οποίο έχετε παραγγείλει όπως και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

  • Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος παραμένει στον καταναλωτή μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν  επιστραφεί  κατεστραμμένο ή σε ελλιπή συσκευασία η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην το παραλάβει.
  • Η επιστροφή των χρημάτων σε κάθε περίπτωση γίνεται μόνο μέσω τραπέζης.

 

Επιστροφή   ελαττωματικών προϊόντων (φυσικών προσώπων και επαγγελματιών)

Λόγος επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος αποτελεί:
  • Να έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους στη διαδικασία, την τιμολόγηση, την παράδοση. Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω μεταφορικής εταιρείας ή ιδιώτη διανομέα και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στην εκάστοτε μεταφορική εταιρεία  την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.
  • Σε κάθε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος για τα οποία φέρει την ευθύνη η εταιρεία ή και ο κατασκευαστής και δεν έγινε λόγω κακής συναρμολόγησης-χρήσης του πελάτη.
  • Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την την απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολογίου και να έχει ενημερωθεί η εταιρεία εντός  5 ημερολογιακών  ημερών από την ημέρα παραλαβής του πελάτη εγγράφως με email (sales@trapezomania.gr) και αν πρόκειται για περίπτωση λανθασμένου προϊόντος να επιστρέφεται στην αρχική του κατάσταση, φθορές/αλλοιώσεις ή τυχόν σημειώσεις/σημάνσεις πάνω στη συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (λοιπών εξαρτημάτων που βρίσκονται εντός, έντυπα οδηγιών, κ.τ.λ.)
  • Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη της επιστροφής των προϊόντων σημαίνει αυτοδικαίως απώλεια του δικαιώματος αντικατάστασης και αποδοχής των προϊόντων ως έχουν.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα εκτελείται επισκευή του προϊόντος εάν αυτό δύναται να πραγματοποιηθεί ή ολική αντικατάσταση και επαναποστολή.

Το κόστος μεταφοράς προϊόντων προς επιστροφή και επισκευή ή αντικατάσταση  καθώς και τα έξοδα επαναποστολής βαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη εκτός από την περίπτωση που πρόκειται για λάθος της εταρείας)

 

  • Ακύρωση παραγγελίας (φυσικά πρόσωπα και επαγγελματίες)

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα λειτουργεί μέσω προώθησης παραγγελίας σε κάποια προϊόντα . Αν όμως επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας <εντός 3 ημερολογιακών ημερών> και δεν έχει πληρωθεί εξοφληθεί και περιλαμβάνει προϊόντα διαθέσιμα στις αποθήκες των προμηθευτών με τους οποίους συνεργαζόμαστε, τότε ακυρώνετε η παραγγελία χωρίς καμία επιβάρυνση. Αν όμως η διαδικασία διεκπεραίωσης της παραγγελίας βρίσκεται σε επεξεργασία και η αποστολή  των προϊόντων βρίσκεται σε εξέλιξη <πέραν των 3 ημερολογιακών ημερών> δεν παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας ούτε αλλαγή προιόντων για κανέναν λόγο καθώς η συλλογή των προϊόντων από τους προμηθευτές μας έχει πραγματοποιηθεί.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο αν το προιόν είναι ελλαττωματικό και ακατάλληλο πρός χρήση εντός 3 ημερών απο την παραλαβή.

 

Σημείωσεις:

  • Σε περίπτωση που το προϊόν έχει παραδοθεί στην μεταφορική  εταιρεία, έχει παραληφθεί από ταχυμεταφορική εταιρεία(courier) ή έχει αποσταλεί προς παράδοση με ιδιώτη μεταφορέα και  ο πελάτης αρνείται να παραλάβει, αδιαφορεί για την παραλαβή της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του, υποχρεούται να καταβάλει τα κόμιστρα στην εκάστοτε μεταφορική εταιρεία, ταχυμεταφορική ή διανομέα.
  • Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει δοθεί ηλεκτρονικά, και η προκαταβολή ή η εξόφληση είναι μεταγενέστερη των 2-3 ημερών, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχουν εξαντληθεί τα προϊόντα. Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία ακυρώνεται και επιστρέφονται τα χρήματα.

 

 

 

 

 

 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα trapezomania , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο