Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών με την προσκόμιση του παραστατικού αγοράς.

Προυπόθεση είναι οι συσκευασίες των προϊόντων να μην έχουν ανοιχτεί.

Τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους τα μεταφορικά επιβαρύνουν εμάς.

Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς

Δευτερα-Παρασκευή: 09:30 – 20:00

Σάββατο: 09:00 – 15:00

2130278203

2106032963

Δικαίωμα αντικατάστασης

Η εταιρεία δεν δύναται να παρέχει δικαίωμα αντικατάστασης με υπαιτιότητα αγοραστή. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν υποχρεούται να προβεί στην εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας.

Αναλυτικός οδηγός επιστροφής προϊόντων

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολογίου και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος καθώς και των λοιπών εξαρτημάτων που βρίσκονται εντός της συσκευασίας.
Το είδος που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «έντυπο επιστροφής» που θα βρείτε εντός της συσκευασίας και εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 10(δέκα) ημερών.Σε περίπτωση  που έχει εκδοθεί τιμολόγιο πώλησης, ο αγοραστής υποχρεούται να εκδώσει εκ νέου δελτίο αποστολής ώστε να αναγράφει τον σκοπό επιστροφής. Τα τυχόν έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το πελάτη.

Σημείωση:

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας τα προιόντα, καθώς την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων καθώς και για το είδος για το οποίο έχετε παραγγείλει όπως και  το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.Για τον επαγγελματικό εξοπλισμό επιστροφές κατόπιν συνεννόησης.Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή μετρητών. Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, η εταιρεία θα επιστρέψει το ποσό μέσω της διαδικασίας που ορίζει η εκάστοτε τράπεζα(αφού ελεγχθεί  το προϊόν για τυχόν ελαττώματα).Σε περίπτωση αγοράς με έκδοση τιμολογίου, τα στοιχεία της κάρτας πρέπει να αντιστοιχούν με την επωνυμία του τιμολογίου.